* Listen "Studio Enigma" Radio - The best 80's Italo/Euro Disco non-stop On Air *

19 Φεβρουαρίου 2014

Οι βιταμίνες που ενισχύουν τη μνήμη

A9BF223E40F8A6AA32B51FA1F061CB8E.jpg
  Μήπως δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε στη δουλειά και η σκέψη σας ταξιδεύει διαρκώς αλλού;
Ελέγξτε μήπως έχετε ξεμείνει από βιταμίνες της ομάδας Β και βιταμίνη C, που είναι βασικές για τις λειτουργίες του εγκεφάλου.
Οι βιταμίνες της ομάδας Β παίζουν σημαντικό ρόλο για το σχηματισμό των νευρομεταδοτών.
Πρόκειται για χημικές ουσίες που παράγονται από τον εγκέφαλο και επιτρέπουν τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών, μεταξύ των οποίων και την ικανότητα συγκέντρωσης.
Από την άλλη μεριά, η βιταμίνη C συμμετέχει στη διαδικασία παραγωγής κατεχολαμινών, ουσιών που ελέγχουν τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων.
Οι ελλείψεις των παραπάνω βιταμινών παρουσιάζονται συνήθως σε άτομα που όταν ξυπνήσουν, πίνουν έναν καφέ στα όρθια και φεύγουν κατευθείαν για τη δουλειά, αγνοώντας ότι ένα πλήρες πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες επιτρέπει καλύτερη πνευματική απόδοση καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.
Καλά θα είναι λοιπό να φροντίζουμε να ξεκινάμε την ημέρα με ένα καλό πρωινό με τις σωστές τροφές.
Τροφές που περιέχουν τις βιταμίνες Β1, Β2, Β6, νιασίνη και C είναι το ψωμί ολικής αλέσεως, τα δημητριακά, το γάλα, το γιαούρτι, τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια και οι φράουλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου