Πρόκειται για την έκδοση με υβριδικό κινητήρα του Golf. Είναι η πρώτη φορά στην 40χρονη, ως τώρα, ιστορία του μοντέλου που υπάρχει μια τέτοια εκδοχή του και η δημιουργία της δείχνει την προσπάθεια της Volkswagen να εναρμονιστεί τόσο με την τάση της εποχής όσο και με τη νομοθεσία για τη μείωση εκπομπής ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα.
Η υβριδική διάταξη και το σύστημα επιλογής που διαθέτει το Golf GTE του επιτρέπει να κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο για μια απόσταση 50 χλμ. («EV Mode»). Σε αυτή την περίπτωση η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα για να μην αποφορτίζονται γρηγορότερα οι μπαταρίες.
Οι τελευταίες έχουν ενεργειακό φορτίο 11,4 kW και χρειάζονται 3:45' για να φορτίσουν μέσω πρίζας σε οικιακό δίκτυο και 2:15' σε βιομηχανικό.
Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση του Golf GTE είναι μόλις 1,5 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις στα 35 γρ./χλμ. (να σημειώσουμε όμως ότι αυτά τα νούμερα αφορούν στα πρώτα 100 χλμ. που συμπεριλαμβάνεται και η αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτρικό). Οι επιδόσεις είναι πραγματικά εξαιρετικές, καθώς το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7,6'', ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 222 χλμ./ώρα.
Αισθητικά, το Golf GTE είναι πιο «σπορτίφ» από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου. Διακρίνεται από τη διαφορετική σχεδίαση των προφυλακτήρων και της μάσκας, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού του είναι αναβαθμισμένο. Οι πωλήσεις του στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να αρχίσουν προς το τέλος του 2014. Ενδεικτικά και μόνο να πούμε ότι η βασική του τιμή στη Γερμανία έχει οριστεί στα 36.995 ευρώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου