* Studio Enigma. The Classic 80's Italo Disco/Euro Disco/Synth Pop Web Radio *

4 Ιουνίου 2015

Βάλε Θεέ μου μια φωνή ..

"Ρίξε θεέ μου μια κραυγή , μακριά να φύγει η πείνα 
Βάλε Θεέ μου μια φωνή , νερό να γίνει η βροχή
Να δεις παιδιά , μια κοκκαλιά , να ζουν ξανά και εκείνα 
Να δεις παιδιά , μια μολυβιά , να φτερουγίζουν στον βοριά
Ρίξε θεέ μου μια κραυγή , μακριά να φύγει η πείνα
Βάλε Θεέ μου μια φωνή , απ'άκρη σ'άκρη να ακουστεί
Να δεις παιδιά , μια κοκκαλιά , να ζουν ξανά και εκείνα
Να δεις παιδιά , μια μολυβιά , έξω απ΄του Χάρου τα στενά..
Παιδιά βασανισμένα,
Της Δύσης και της άλλης Γης , πληρώνουν τα σπασμένα
Στη Δύση και στην άλλη Γη , με ένα σταυρό σ' άσπρο χαρτί,
Δύναμη δίνουν σε κορμιά , καλοθρεμμένα.."


"Τα παιδιά της Αφρικής"
  Αναστάσιος Ακάλεστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου