<--Listen-->

21 Οκτωβρίου 2016

Καφές & ευεργετικότητα

Λατρεμένη συνήθεια, απόλυτη ανάγκη ή απλά ένα δραστικό τονωτικό;
Όλοι αγαπάμε τη γεύση του καφέ και δεν νοείται (για τους περισσότερους από εμάς) να ξεκινήσουμε τη μέρα μας χωρίς να απολαύσουμε ένα φλιτζάνι ζεστού ροφήματος.

Άλλωστε πάνω από τουλάχιστον 400 δισεκατομμύρια μαύρου απολαυστικού (παγωμένου ή ζεστού) καφέ καταναλώνονται κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο.  
Τα τελευταία χρόνια άπειρες μελέτες έχουν ασχοληθεί με τα οφέλη του ενώ σύμφωνα με μία συγκεκριμένη μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε στο World Journal of Biological Psychiatry, ο αγαπημένος μας καφές “σώζει ζωές”.
Ας δούμε πως επιδρά θετικά στην υγεία μας.
-Πίνοντας καφέ έχουμε λιγότερες πιθανότητες σε ποσοστό 25% εμφάνισης πέτρας στη χολή.
-Η κατανάλωση 2-3 φλιτζανιών την ημέρα μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης κατάθλιψης στο μέλλον.
-Ο καφές βοηθά στην βελτίωση της μνήμης και ελαχιστοποιεί την πιθανότητα εμφάνισης της νόσου του Alzheimer.
-Μελέτες έδειξαν πως 4 ή και περισσότερες κούπες καφέ ημερησίως, απομακρύνουν το ενδεχόμενο εμφάνισης διαβήτη κατά το εντυπωσιακό ποσοστό του 50%!
-Επίσης, η κατανάλωση καφέ έχει συνδεθεί και με μειωμένα ποσοστά εμφάνισης καρκίνου του στήθους, του ενδομητρίου, του συκωτιού και του προστάτη.
-Είναι γεγονός πως ο καφές ενισχύει τον μεταβολισμό και είναι επίσης γνωστός για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες.
-Έρευνες του 2000 και του 2010 κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση 2-3 φλιτζανιών καφέ την ημέρα, ρίχνει τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου του Parkinson κατά 25%.
-Λόγω της διεγερτικής δράσης της καφεΐνης, ο καφές θεωρείται ότι ενισχύει και την αθλητική απόδοση, αυξάνοντας την αντοχή κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου