Studio Enigma (80's ItaloDisco) | Θαλασσογραφία (Έντ/Ροκ/Ποπ) | Vinyls Live (Classics Oldies)

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκοτάδι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκοτάδι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

6 Ιουνίου 2016

'Ήμουν έναν παιδί της δεκαετίας 80 που δεν γέρασε ποτέ.

Όσον αφορά τις δεκαετίες που πέρασαν, και που θα περάσουν όλα είναι ένας κύκλος? Η ορισμένες από αυτές παραμένουν για πάντα, έχουν Άστρο, επιβιώνουν και αποτελούν το μέλλον? 

Αυτή ήταν η ερώτηση μου σε μια παρέα νέων ανθρώπων, που έμοιαζαν σαν να ζουν μόνο για το τώρα, και είχαν πλήρη άγνοια για το τι έγινε στο παρελθόν η τι θα ερχόταν από το μέλλον. 

Η τέλος πάντων αυτή την εντύπωση μου έδωσαν, ότι δηλαδή ζούμε μόνο για το τώρα δεν έχουμε όνειρα, δεν έχουμε στόχους , δεν έχουμε φιλοδοξίες, απλά μόνο να περνάμε καλά με εύκολες λύσεις δίχως να πονέσουμε, να δημιουργήσουμε, να αδράξουμε τη ζωή. Είδα μια απορία στα μάτια τους, διότι η ερώτηση μου τους φάνηκε κάπως περίεργη, για να μην πω εξωγήινη.. 

Οι απαντήσεις δεν με ικανοποίησαν ομολογώ, μιας και επικρατούσε η άποψη ότι όλα είναι ένας κύκλος, όλα πάνε και έρχονται, δεν υπάρχουν κάποιες δεκαετίες που ξεχώρισαν, και ότι το παρελθόν δεν χρειάζεται εφόσον έχω το μέλλον. 

Παρόλο που είχα απογοητευτεί από τις απαντήσεις, ήρθε μια τελευταία απάντηση που έμοιαζε σαν μια ηλιαχτίδα μέσα στο σκοτάδι. 

Θα σας απαντήσω εγώ μου είπε. 

Για να φτιάξεις ένα μέλλον με πρότυπα & αξίες χρειάζεται οπωσδήποτε το παρελθόν, όσον αφορά για το αν όλα είναι ένας κύκλος, θα διαφωνήσω με τους συνομιλητές μου. Ο κύκλος πολλές φορές οδηγεί στον κορεσμό, αν πάμε όμως πίσω στην δεκαετία του 60 του 70 και του 80 δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπήρξε κορεσμός.. σαν ο χρόνος να σταμάτησε εκεί. Αυτές οι δεκαετίες ήταν κάτι σαν ευλογία. 

Αφού λοιπόν είχε έρθει η ώρα να φύγω, είχα τελειώσει τον καφέ μου που ήταν ο κλασικός φραπές, και είχα καλυφτεί από αυτήν την απάντηση, φόρεσα το μπουφάν μου με το λογότυπο του pac-man, καβάλησα την χιλιάρα μηχανή και εξαφανίστηκα μέσα στο σκοτάδι. 

Τα μάτια μου είχαν αρχίσει να δακρύζουν από το κρύο καθώς το κοντέρ είχε σπάσει , παρόλα αυτά η ψυχή μου ένιωθε μια ζεστασιά οι αναμνήσεις διαπερνούσαν κάθε τι που με αντιπροσώπευε, ήμουν έναν παιδί της δεκαετίας 80 που δεν γέρασε ποτέ.

12 Δεκεμβρίου 2013

Μικροδρεπανοκυτταρική Αναιμία ένας δρόμος δίχως ροδοπέταλα. Εκεί όπου οι ακτίνες του Ήλιου περνούν από χαραμάδες.. η μήπως όχι?


Όλοι ήρθαμε σε αυτό τον κόσμο γιατί έτσι το επέλεξε ο θεός.

Ήταν όλα σχεδιασμένα για την απόλυτη ευτυχία.

Μέσα από μια υγιή σχέση δυο ανθρώπων να κάνουν οικογένεια και το σπίτι να γεμίσει από θαλπωρή πλημυρίζοντας από γέλια μικρών παιδιών. 

Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που ο μικρός γιος αναρωτήθηκε και ρώτησε μια μέρα τους γονείς του.

Πατέρα γιατί να διαβαίνω αυτό τον δρόμο εγώ? 
Μητέρα θα υπάρξουν καλύτερες μέρες για μένα? 

Η απάντηση ήταν πάντοτε καθησυχαστική, και κάτω υπό την προστασία των ιατρών που έκαναν ότι μπορούσαν υπήρχε το αίσθημα της ασφάλειας, έστω και αν ο πόνος διαπερνούσε το κορμί από τις συνεχείς αιματολογικές διαταραχές και τον ορό να πέφτει αργά βασανιστικά με την ελπίδα να σταματήσει το μαρτύριο του πόνου. 

Από τότε πέρασαν 35 ολόκληρα χρόνια, όπου ο μικρός γιος ανήκει πλέον στην γενιά των σαραντάρηδων. Έχει αράξει πια σε ένα λιμάνι όπου λέγετε υδροξυκαρβαμιδη (Siklos) καθώς η ιατρική επιστήμη έκανε άλματα. 

Κοιτάζοντας πίσω στο παρελθόν (αυτό της ζωής του) θα ήθελε να ευχαριστήσει ορισμένους Ανθρώπους με Α κεφαλαίο που μέσα από αυτόν τον δύσκολο και δυσβάστακτο δρόμο του στάθηκαν και κυρίως στον ψυχολογικό τομέα και τον έκαναν να ξεχάσει τον πόνο. [Γιατροί και Γονείς] οι λέξεις αυτές χαϊδεύουν το αυτί του.. ήταν οι υπεύθυνοι Ήρωες που τον στήριξαν. 

Του είπαν ότι σε αυτόν τον σκοτεινό δρόμο που διαβαίνεις οι ακτίνες του Ήλιου θα βγουν απλά να πιστεύεις στο καλύτερο και ποτέ να μην σκέφτεσαι το χειρότερο, ότι μια μέρα η τεχνολογία θα ανακουφίσει όλους αυτούς τους ανθρώπους που υποφέρουν από την πάθηση σου. 

Και τους πίστεψε, του έδωσαν όραμα να ζει, να πιστεύει στην ζωή, να εκτιμά το καθετί, και να χαμογελά, να κάνει φίλο τον πόνο και μαζί να περνανε το δύσκολο μονοπάτι που είναι σκοτεινό.. αλλά δες εκεί μακριά.. 

  [Υυπάρχουν οι ακτίνες του Ήλιου που σύντομα θα τον ζεσταίνουν]