Studio Enigma (80's ItaloDisco) | Θαλασσογραφία (Έντ/Ροκ/Ποπ) | Vinyls Live (Classics Oldies)

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 80. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 80. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

28 Ιανουαρίου 2018

Μια βόλτα στις χρυσές δεκαετίες της disco στην Θεσσαλονίκη (refresh στις αναμνήσεις 1970 - 1985)

1970
Ανοίγει  η Tiffanys στην Ικτίνου
το Club Δάφνες και Χλόη στην Αγ. Σοφίας,
η Spot στη Μητρ. Ιωσήφ,
η Disco Tottis Baby και τα ''Λαγουδάκια'' στη Σοφούλη
και η Hawai στη Νέα Κρήνη.


1972
ανοίγει η Green Fish
1973
κάνει την εμφάνισή της η Luxembourg στο Ποσειδώνιο
1974
Η Disco Αφροδίτη ανοίγει στη Σταυρούπολη
1975
έχουμε την Space πίσω απ’ τον Ξαρχάκο κοντά στην έκθεση με τις 2 μικρές πίστες και τα πρώτα μηχανήματα καπνού!!!.
Την ίδια χρονιά ανοίγει η Panopticum στην Αγ. Σοφίας.
1976
ανοίγει η Imperial σε όροφο στη Λασσάνη
η Disco Pierro στα Ηλύσια και λίγο αργότερα μεταφέρεται  στον κινηματογράφο Ιφιγένεια, όπου θ’ αφήσει εποχή
Η Figaro ανοίγει στην Παλ. Πατρών Γερμανού
Η Disco Καρυάτις στον σιδηροδρομικό σταθμό
Η Golden Night στην Παπαναστασίου
Και η Disco Sahara στο Κορδελιό
1977
Ανοίγει η Studio 54, κοντά στον Λευκό Πύργο και για πρώτη φορά βλέπουμε να σχηματίζονται ουρές στην είσοδο
Η Καλκάνα στην Αγ. Σοφίας με Τσιμισκή
Η Golden Eyes  στην Παπαναστασίου
Η  Aspedo στο Καλοχώρι
Και η Esmeraldo στο Αεροδρόμιο
1978
Ανοίγει η Disco Jackie O στην Καστριτσίου (Αγ. Σοφίας)
Η Golden Gate στην Αριστοτέλους
και οι 9 Μούσες στη Σοφούλη.
1979
Ανοίγει η Disco Regine στην Πρ. Κορομηλά
1980
Ανοίγει η Disco Pierro στο Ιφιγένεια
Η Αποκάλυψη στο Ιπποκράτειο
Η Disco Paladium στην Μακεδονίας
Και ο Κρόνος με τα περίφημα βαρέλια
1981
Ανοίγει η Amnesia στο Αεροδρόμιο με τους τεράστιους φοίνικες και την πισίνα
1982
Ανοίγει η Disco Swing στο Αεροδρόμιο
1983
ανοίγει  η Studio 51 στην Πρ. Κορομηλά
1985
Ανοίγει  η καταπληκτική LaPoze στην Εθν. Αντιστάσεως
και η Cocos στη στροφή Επανομής
Στις χρυσές δεκαετίες της disco ο κόσμος χόρευε, διασκέδαζε και πολλοί ήταν αυτοί που έβρισκαν την ευκαιρία να επιδείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες στην πίστα. Η Δευτέρα δεν διέφερε από την Παρασκευή και όλοι ακολουθούσαν το ρεύμα αισιοδοξίας που υπήρχε τότε. Ο κόσμος έβγαινε και διασκέδαζε στις disco, ανεξαρτήτως ηλικίας ή οικονομικής κατάστασης, και η μουσική ήταν για όλα τα γούστα. Μπορεί να είχαν λίγα λεφτά, αλλά τα ξόδευαν για να διασκεδάσουν".
Είναι η εποχή που η άσπρη κάλτσα φωσφορίζει κάτω από το παντελόνι και ο DJ μιξάρει το «κολεγιάλα».... Είναι η εποχή του Στάθη, του Σταμάτη, της Σοφίας και του Πάνου.... Μια εποχή που όλοι χαμογελούσαν και χόρευαν...

16 Σεπτεμβρίου 2013

Η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη σε όσους είναι γεννημένοι από το 1970 και μετά και μεγάλωσαν μέσα στα λεγόμενα Ουφάδικα της Δεκαετίας του 80.

 Player One - Space Invaders
 Music from Australia and New Zealand in the year 1980
Τυχερός ο πιτσιρικάς θα σκεφτείτε.. που έχει την ευχέρεια να παίζει το Space Invaders από το σπίτι του μπροστά στην ασπρόμαυρη τηλεόραση του.. Για όσους απορούν με την λέξη Ουφάδικα παραθέτουμε το παρακάτω κείμενο. 

Τα ΟΥΦΑΔΙΚΑ αποτέλεσαν για τους νέους της δεκαετίας του 1980 ένα χώρο όπου μπορούσαν να βρίσκονται να συζητάνε και κυρίως να απολαύσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή VIDEO GAMES. Τα βιντεοπαιχνίδια έκαναν αισθητή την παρουσία τους τόσο με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μετά το 1982 με το Αtari,Amiga,Nintento,Sega όσο και με τα αποκαλούμενα ΟΥΦΑΔΙΚΑ, χώρους που διαδέχτηκαν τα παλιά σφαιριστήρια και αποτέλεσαν πρόδρομο των σημερινών internet-cafe. 

Κύριο χαρακτηριστικό των χώρων αυτών ήταν ένα μείγμα ραδιοφωνικής ηλεκτρονικής μουσικής και δυνατών ηχητικών εφέ των παιχνιδομηχανών. Η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική και η κατανάλωση πολλών αναψυκτικών και σνακ σηματοδοτούσε την απόλυτη απόλαυση του νέου είδους παιχνιδιών. 

Οι ηλεκτρονικές μηχανές με κέρμα που φιλοξένησαν τα μυθικά πλέον παιχνίδια της εποχής Pacman, Space Invaders, Tetris, Super Mario, Double Dragon, NBA Jam εκτόπισαν σταδιακά το μπιλιάρδο και το φλιπεράκι από τους αντίστοιχους χώρους νεανικής συνάντησης. 

Ατέλειωτες συζητήσεις για τα νέα ηλεκτρονικά παιχνίδια, συμβουλές από τους εμπειρότερους για τις μαγικές κινήσεις στο χειριστήριο και στοιχήματα για τις επιδόσεις των παικτών στα VIDEO GAMES κυριαρχούσαν. Η είσοδος και στο σπίτι των ηλεκτρονικών παιχνιδιών συνέβαλε στη ραγδαία διάδοση της αγγλοελληνικής διαλέκτου καθώς τα παιχνίδια είχαν λέξεις όπως bonus, credits, game over. 

Σταδιακά την δεκαετία του 1990 τα Ουφάδικα υποχώρησαν και οι χρήστες των βιντεοπαιχνιδιών εντάχθηκαν εύκολα στη αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών επαγγελματικού η ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Σήμερα δυστυχώς για τους fun ελάχιστοι χώροι θυμίζουν εκείνη την εποχή καθώς τη θέση τους έχουν πάρει τα INTERNET-CAFE.


ΤΩΡΑ



ΠΡΙΝ

4 Ιουλίου 2012

Αναζητώντας τις διακοπές των παιδικών μας 80's ...


Γέμιζαν τα καλοκαίρια μας με ευτυχία, Μίκυ Μάους, Ποπάυ, Ιούλιο Βέρν και καρπούζι.. Κοιμόμασταν και ονειρευόμασταν θυσαυρούς και περιπέτειες στο κέντρο της γης με μυθικά τέρατα και πειρατές.... 
Αυτά ήταν τα καλοκαίρια της ζωής μας που δεν τα φτάνουμε ποτέ. 

*Το σχολείο επιτέλους έκλεινε και, πριν επιστρέψουμε στο σπίτι με τον «έλεγχο» για να διαπραγματευτούμε τον προορισμό των διακοπών, φροντίζαμε να παίξουμε ένα γερό, γενναιόδωρο, βαρβάτο μπουγέλο. Το αν επιστρέφαμε στο σπίτι με ρούχα, εσώρουχα και έλεγχο, όλα βρεγμένα, δεν είχε καμία σημασία – για εμάς τουλάχιστον, γιατί η μαμά μας είχε διαφορετική άποψη.

*Οι γονείς μας φρόντιζαν ακόμη και κατά την διάρκεια των διακοπών να κάνουν «το χρέος τους» στην εκπαίδευσή μας, και προμηθεύονταν εκείνα τα υπέροχα βιβλία που υπόσχονταν «διασκέδαση και μάθηση το καλοκαίρι». Τι κι αν ποτέ δεν τα ανοίγαμε, παρά μόνο για να κρύψουμε το τελευταίο τεύχος του Μίκυ Μάους, κάνοντας πως μελετάμε μαθηματικά; Άλλωστε, η μόνη αριθμητική που μας ενδιέφερε ήταν το γνωστό μέτρημα: Πόσα μπάνια έκανες; Πόσα παγωτά έφαγες; Χα, σε περνάω!

*Τα μεσημέρια της «παραθέρισης» είχαν πάντα την γεύση του φαγητού της μαμάς, και φόντο εκείνα τα πλαστικά τραπεζομάντιλα με σχέδια-φρούτα (το ίδιο και τα σεντόνια μας). Και για επιδόρπιο πάντα, η μάχη μεταξύ καρπουζιού και πεπονιού, που πάντα ξεχνιόταν προς τον Σεπτέμβρη, όταν έμπαιναν στο παιχνίδι τα σταφύλια-σταφίδα.

*Τα απογεύματα είχαν την μυρωδιά του αντηλιακού, και, αν πάμε ακόμη παλιότερα, του πλαστικού από τα μπρατσάκια και το σωσίβιο, με τα οποία νιώθαμε μικροί… Transformers μέσα στο νερό. Αργότερα, θα προσθέταμε στα αξεσουάρ την μάσκα για να ρίχνουμε μικρές κλεφτές ματιές, και τον αναπνευστήρα για όχι-και-τόσο-κλεφτές ματιές.

*Τα highlights της ημέρας μέσα στο νερό ήταν εκείνη η ανάποδη τούμπα που μέρες προσπαθούσαμε να τελειοποιήσουμε, αφού είχαμε ξεπεράσει τον φόβο της βουτιάς χωρίς να κλείνουμε τη μύτη ή τα μάτια. Κι ύστερα, θα δημιουργούσαμε αυτοσχέδιους «βατήρες» με τους φίλους, για να γίνουν όλο και πιο θεαματικές – καμία σημασία δεν είχε που τελικά πέφταμε κατευθείαν με την κοιλιά ή την πλάτη, και πονούσαμε για ώρες.
*Ακόμη και τότε, μπορούσαμε να ξεκουραστούμε λίγο έξω από το νερό, να θαυμάσουμε «πωωω πόσες ώρες ήμασταν μέσα» και πόσο μούλιασαν τα δάχτυλά μας, και να επιδοθούμε σε αμμουδερές ανασκαφές, που δεν σταματούσαν παρά όταν βρίσκαμε… νερό – ούτε για το πετρέλαιο της ΑΟΖ τόση χαρά.

*Κι ύστερα, οι γνωστές φωνές, που κάναμε πως δεν ακούγαμε. Το soundtrack της Ελληνίδας μαμάς, να φωνάζει να μην πας στα βαθιά. Να μην πλατσουρίζεις και βρέχεις την αδερφή σου. Να περιμένεις να περάσουν τρεις ώρες από το μεσημεριανό φαγητό. Να βγεις να φας τα σνακ που κρύβει στην μαγική τσάντα θαλάσσης της, που χωρούσε περισσότερο εμπόρευμα από ένα mini market. Αλλά εσύ, από ένα σημείο και μετά, όντως δεν την άκουγες. Ίσως γιατί ήσουν ήδη αρκετά μακριά, κοντεύοντας στον στόχο, εκείνη την πορτοκαλί σημαδούρα που σε προκαλούσε να τη φτάσεις και να την προσπεράσεις. Ίσως και γιατί, βλέποντάς σε να πλησιάζεις εκείνη τη σημαδούρα, η μαμά σου είχε ήδη λιποθυμήσει πάνω στην ψάθα.

*Κι εκείνες οι γεύσεις του καλοκαιριού, που δεν έχουν τελειωμό… Σειρά έχει ο ζαχαρένιος λουκουμάς, από τον ιδιαιτέρως ηλιοκαμένο κύριο που περνά ανά πεντάλεπτο από την παραλία. Και αργότερα, το βράδυ, ένα ολόκληρο καλαμπόκι, φρεσκοψημένο και μυρωδάτο από τη σχάρα του πλανόδιου στην περαντζάδα.
*Μαζί με τη νύχτα, έβγαιναν παγανιά και τα κουνούπια. Και σίγουρα κανείς δεν ξεχνάει την εικόνα του εαυτού του να ξύνει τα «κουνούπια» (αυτολεξεί, και όχι το φλύαρο «τσιμπήματα κουνουπιών») σαν να μην υπάρχει αύριο. Το προτιμούσαμε από το να μυρίζουμε από χιλιόμετρα αουτάν.

*Οι γνωριμίες με παιδιά που δεν είχες ξαναδεί στη ζωή σου, και ούτε θα ξαναέβλεπες, ήταν καθημερινές. Το μόνο που σε ένοιαζε ήταν να βρεις συμπαίκτες για το βραδινό κρυφτό ή κάποιους για να πας στην διπλανή παιδική χαρά, όσο «οι μεγάλοι» τρώνε στην ταβέρνα το χειρότερο φαγητό του κόσμου μετά τις φακές: Μπλιαχ, ψάρια.

*Αγαπημένη ασχολία, να ξεφλουδίζεις το μαύρισμά σου – τότε δεν μας ενδιέφερε να διατηρήσουμε το ομοιόμορφο tan μέχρι τον Οκτώβριο.

*Γνωρίζαμε για πρώτη φορά τις χαρές του κάμπινγκ, μαλώνοντας με τα αδέρφια μας για το πόσο χώρο πιάνουν στην σκηνή. Προηγούνταν φυσικά οι καβγάδες των πατεράδων για την ικανότητά τους στο στήσιμό της, ή, ακόμη πιο πριν, για την ικανότητα των μανάδων και συνοδηγών να διαβάσουν “έναν απλό χάρτη της Πελοποννήσου”.

*Επιστροφή στη θάλασσα: Αμφιβάλλουμε αν σας είναι άγνωστη η εικόνα σας να παίζετε θαλασσομαχίες, ανεβαίνοντας οι πιο αδύνατοι στους ώμους των πιο μεγαλόσωμων και προσπαθώντας να ρίξετε ο ένας τον άλλο.

*Ώρα για επικίνδυνες αποστολές: Να προσπαθείς να ισορροπήσεις όρθιος πάνω σε ένα στρώμα θαλάσσης, αλλά τελικά να πέφτεις κάθε φορά, κάνοντας μούσκεμα τα μαλλιά της παρέας κοκέτων συνταξιούχων γυναικών, που παρίσταναν τα αγάλματα μέσα στο νερό λίγο πιο δίπλα. Αχ, αυτή η νεολαία…

*Τέλος, περνούσαμε τα καλοκαίρια μας σε τόσο υπέροχα μέρη –από μια πανέμορφη Κυκλάδα μέχρι ένα ορεινό χωριό της Ηπείρου- χωρίς να συνειδητοποιούμε πόσες παραστάσεις καλοκαιριού και ελληνικής γεωγραφίας μαζεύουμε στο υποσυνείδητό μας. Το αντιλαμβανόμαστε τώρα, που πλέον εκτιμάμε έναν προορισμό με βάση την φήμη του, και όχι γιατί καταναλώνουμε όλη μας την ενέργεια για να περάσουμε καλά σ’ αυτόν. Τι μας ένοιαζε αν ήμασταν στην Σαντορίνη ή στο τελευταίο χωριό του Ολύμπου; Οι διακοπές μας έκαναν το μέρος και όχι το μέρος τις διακοπές μας.

6 Απριλίου 2012

Fancy - Bio

Fancy (born Manfred Alois Perilano, July 7, 1946) is a German Eurodance and 80s Synth-pop and Euro Disco (a.k.a. italo disco) artist who was popular in the mid to late 1980s. 

He first recorded in the German schlager style under the name of Tess Teiges before having his first hit as Fancy called Slice Me Nice in 1984. He was successful in the dance charts, topping Billboard's dance chart three times. He is renowned for his hit singles including Bolero (Hold Me In Your Arms Again), Lady of Ice, Chinese Eyes & Flames of Love. Many of these were collaborations with composer and producer Anthony Monn, who previously had achieved world-wide success with French singer Amanda Lear. One of Fancy's albums includes a cover version of her 1976 hit "Blood And Honey".



 


Fancy has also recorded many hits for other artists using a variety of other names. Mostly frequently in the name of Tess or Ric Tess he has written music for Grant Miller, Linda Jo Rizzo, Marc Buchner, the Hurricanes, Mozzart, Timerider amongst many others. 

Fancy, who studies astrology and esoterica, once claimed in an interview, "I am a moon child". He has also recorded music for the shows of his good friends and fellow artists Siegfried & Roy. 

At the beginning of october Fancy released his brand new album called "Forever Magic". The first single from this album is the new version of song previously found on the album "All my loving" - "A voice in the dark 2008". "Forever magic" is released on 12th of december 2008. 

In between touring and studio work, you might unexpectidly find FANCY behind his studio, where, because of his love for animals, he started a small farm and is already looking after ten goats! They can usually be seen jumping around to the strong beat of FANCY's dance floor hits . 

16 Φεβρουαρίου 2011

Tiziana Rivale

Η Tiziana άρχισε να τραγουδάει στην ηλικία των 11 και είχε ιδιαίτερη αγάπη στην Ella Fitzgerald, τον Frank Sinatra και την Aretha Franklin, την μπλουζ και τη μαύρη μουσική.
Γεννήθηκε 13-8-1959 στην Formia, μια μικρή πόλη κοντά στη  Latina της Ιταλίας.
Αφού κέρδισε πολλούς μουσικούς διαγωνισμούς ξεκίνησε περιοδεία στην ιταλία και την ευρώπη με μια ροκ μπάντα καθώς και στο πλευρό (για 3 καλοκαιρινές σεζόν) του μεγάλου Gino Bramieri.
Μετά από αυτή την εμπειρία άφησε το γκρουπ και το 1982 κυκλοφόρησε το πρώτο της single "L' amore va"  και εμφανίστηκε στην εκπομπή "Domenica In"  η οποία εκπομπή αποτελούσε ευκαιρία για τους διαγωνιζόμενουν να εμφανιστούν στο φεστιβάλ του San Remo. Πήρε την πρώτη θέση και έτσι  κέρδισε τη συμμετοχή της στο φεστιβάλ. Πήγε στο San Remo το 1983, τραγούδησε το "Sara quel che sara" και κέρδισε την πρώτη θέση. 
Από τότε της προσφέρθηκαν πολλές ευκαιρίες να τραγουδήσει σε ζωντανά show σε τηλεόραση, ραδιόφωνο καθώς και σε συναυλίες-φεστιβάλ όπως το Yamaha Festival Tokyo, Philarmonic Orchestra of Prague και συναυλίες σε Ρωσία, Γερμανία, Ελβετία, Ουγγαρία, Ισπανία, Καναδά, Ηπα και Αυστραλία. 
To 1984 κυκλοφόρησε το single "Ferma il Mondo / Moviestory" κάνοντας έτσι την εισαγωγή της στην italo disco μουσική σκηνή.
Από το 1988 ως το 1992 η Tiziana έζησε στο Los Angeles. Εκεί έκανε συναυλίες, ηχογράφησε soundtrack καθώς επίσης ντούμπλαρε και τη φωνή της σε πολλές ταινίες. 
Από το 1997 ως το 2003 συμμετείχε στις εκπομπές της τηλεόρασης "Ci vediamo in TV" και "Paolo Limiti Show". 
Από τον ιανουάριο του 2005 είναι guest star στο show "Emozioni"  και το "Storie d'amore" του Rai.
Το 2008 κάνει δυνατό come back με δύο υπέροχα τραγούδια το "Ash" και το "Flame", τραγούδια των Cofrancesco, Piergiovanni, Cannon, σε παραγωγή του King-O και το 2009 η επιτυχία συνεχίζεται με δύο ακόμα πολύ αγαπημένα τραγούδια το "Telephone" και το "Daily Dream" με την ίδια ομάδα καθώς και μια πολύ καλή συνεργασία με τους Galaxy Hunter στο "Don't be alone".










10 Φεβρουαρίου 2011

Bad Boys Blue

Οι Bad Boys Blue δημιουργήθηκαν το 1984 στη Κολωνία της Γερμανίας από τον Γερμανό παραγωγό Tony Hendrik (Coconut Records ) και τη στιχουργό σύζυγο του Karin van Haaren. 
Το αρχικό original σχήμα αποτελούσαν οι John McInerney, Andrew Thomas και Trevor Taylor (στη πορεία υπήρξαν πολλές αλλαγές στη σύνθεση του γκρουπ με τα μέλη να φεύγουν να επανέρχονται να αντικαθίστανται).
Το πρώτο τους single ήταν το L.O.V.E. In My Car που βγήκε το 1984 ,το τραγούδι ακουγόταν πολύ στα κλάμπ και τις ντίσκο όμως δεν κατάφερe να μπεί στα τσάρτ.Ήταν το πρώτο μα και το τελευταίο single με τραγουδιστή τον Andrew μιάς και οι παραγωγοί ήθελαν τον Trevor Taylor για βασικό τραγουδιστή.


Το 1985 κυκλοφορεί το single "You're A Woman" που έφτασε στο top 10 πολλών ευρωπαικών χωρών και το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς το debut album "Hot Girls - Bad Boys" με το single "Pretty Young Girl" να πηγαίνει εξίσου καλά στα τσαρτ (Sweden 9, Germany 29 and Switzerland 30).


Το 1986 βγαίνουν άλλα δύο promo hit-singles τα "Kisses And Tears (My One And Only)" (Germany #22, Switzerland #26) και "I Wanna Hear Your Heartbeat (Sunday Girl)" (Germany #14, Switzerland #21) από το άλμπουμ "Heartbeat".


Το 1987 το single "Gimme Gimme Your Lovin' (Little Lady)" ήταν ένα τυπικό κομμάτι των BBB τραγουδισμένο από τον Trevor το οποίο έκανε κι αυτό ανάλογη επιτυχία όπως και το άλμπουμ ("Heartbeat"). 
Τα επόμενα χρόνια κυκλοφορούν τα άλμπουμ  "Love Is No Crime", "My Blue World", "Bad Boys Best" με τραγούδια στο γνωστό ύφος του γκρουπ και κάνουν μεγάλη επιτυχία ("Come Back and Stay", "A World Without You", Don't Walk Away Suzanne", "Hungry for Love".. ).


Ωστόσο και παρά την επιτυχία τους ήρθαν και κάποια προβλήματα που οδήγησαν τον Trevor Taylor να αφήσει το γκρουπ το 1988 και να συνεχίσει την καριέρα του σε άλλα γκρουπ ("Street Noise", "Ozazuvas", "Supa T." and "Umoya").
Αντικαταστάθηκε σύντομα από τον Trevor Bannister με τον οποίο το 1989 έβγαλαν δύο promo singles τα "Lady In Black" (Germany  16) και "A Train To Nowhere" (Germany  27) από το άλμπουμ "The 5th".


Το 1990 κυκλοφορεί το "Game Of Love" και το special single "The Official Bootleg Megamix vol.1" επίσης μία VHS cassette "Bad Boys Best" που περιείχε βίντεο από το γκρουπ.


Σειρά είχε το "House Of Silence", το 1991 και το 1992 το "Totally" με τα επιτυχημένα promo singles"I Totally Miss You", "Save Your Love" (Germany  16, USA 89) kai "A Love Like This".


Το 1993 το νέο τους άλμπουμ έχει τον τίτλο "Kiss" με ιδιαίτερα στοιχεία καθώς περιείχε 6 ολοκαίνουργια τραγούδια μία νέα εκτέλεση των "Kiss You All Over, Baby" και "I Live", την original εκτέλεση του "Kisses And Tears (My One And Only)" ένα νέο remix του "I Totally Miss You" και την ισπανική εκδοχή του "Save Your Love" με τίτλο"Aguarda Tu Amor".


Αν και είχαν μεγάλη επιτυχία εκείνο τον καιρό ο Trevor Bannister αποφάσισε να φύγει απ το γκρουπ κι έτσι οι John και Andrew αποφάσισαν να διακόψουν με την Coconut Records και υπέγραψαν με την Intercord. Εκείνη τη χρονιά κάνουν μια τουρνε στην Αφρική με τον πρόσθετο τραγουδιστή Owen Standing ο οποίος όμως δεν έγινε ποτέ επίσημο μέλος του γκρουπ μιας και η προηγούμενη εταιρεία των BBB η Coconut Records του πρόσφερε σόλο συμβόλαιο! Έτσι οι John και Andrew αποφάσισαν να συνεχίσουν σα ντουέτο.


Το 1994 βγάζουν ένα νέο αλμπουμ το Blue Horizons απ το οποίο ξεχωρίζουν τα "Go Go (Love Overload)" "What Else?" and "Luv 4 U" με το οποίο είχαν αρκετή επιτυχία. Στην Αμερική κυκλοφόρησε μια special edition του άλμπουμ περιέχοντας δύο bonus tracks τα "Family Beat" και "Don't Be So Shy".


Το 1995 μπαίνει στο γκρουπ ο Mo Russel απ την Aruba, Caribbean Sea


Το 1996 κυκλοφορεί το "Bang Bang Bang", με promo single τo "Anywhere" τα οποία δεν είχαν και τόση επιτυχία.


Το 1997 οι Bad Boys Blue δεν δούλεψαν στο στούντιο αλλά τον Μάρτιο του 1998 ξαναυπογράφουν με την Coconut Records και βγάζουν τη νέα εκτέλεση του "You're A Woman'98". που πήγε καλά (Finland  17, Germany  52) και το καλοκαίρι βγάζουν το άλμπουμ "Back" που περιείχε 8 νέα remix από γνωστά τραγούδια το special megamix και 7 νέα κομμάτια και ακολούθησαν τα "With Love From Bad Boys Blue... - The Best Of The Ballads" και μια VHS cassette "Bad Boys Best '98".


Τον Φεβρουάριο του 1999 δύο νέα singles τα "Hold You In My Arms '99" (by Intercord) και "The-Hit-Pack", κάνουν την εμφάνιση τους προμοτάροντας το άλμπουμ Continued" (Germany  38) '


Τελευταία χρονιά του Mo ήταν το 1999 μετά τη κυκλοφορία του άλμπουμ "Follow The Light" (Germany  80)


Ιούλιο του 2000 βγαίνει το "Tonite" και Ιούλιο του 2001 το "Bad Boys Best 2001" με 2 νέα τραγούδια τα "Don't Want Your Love" and "Sweet Little Things" εκείνη τη χρονιά λήγει το συμβόλαιο των ΒΒΒ με την Coconut Records και το καλοκαίρι του 2002 υπογράφουν με την δισκογραφική εταιρεία Bros και ξεκινούν να ετοιμάζουν τη νέα τους δουλειά.


7 Ιουλίου του 2003 βγαίνει το promo single "Lover On The Line" (Germany  72) από το άλμπουμ "Around The World" (Germany  43) καθώς και τα "In The Mix" και "The Stars Of The XX Century - Greatest Hits" (μόνο στην Πολωνία).


Το 2004 το γκρουπ κάνει συναυλίες σε Γερμανία,ΗΠΑ,Ρωσία,Ουκρανία και Ουγγαρία.


Τον Ιανουάριο του 2005 οAndrew Thomas φεύγει απ το γκρουπ και έτσι ο John συνέχισε να περιοδεύει σε Γερμανία Αμερική Ρωσία και Τουρκία με βοηθητικούς τραγουδιστές και live group.


2006 το ντουέτο αναδημιουργήθηκε, με την άφιξη του Carlos Ferreira από τη Μοζαμβίκη και τον Σεπτέμβριο κυκλοφορούν ένα σπέσιαλ 3cdbox με τίτλο Hit Collection,παρουσιάζοντας όλες τις επιτυχίες των Bad Boys Blue.


Άυγουστο του 2007 κυκλοφορεί το "Bad Boys Best" η tracklist του οποίου ήταν παρόμοια με εκείνη του "Bad Boys Best 2001" και ένα DVD με τίτλο "Bad Boys Best Videos"


Στις 13 Ιουνίου το 2008 κυκλοφορεί από τους Γάλλους παραγωγούς Johann Perrier and Antoine Blanc (MS Project) το "Heart and Soul" ενώ τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς το "The Single Hits (Greatest Hits).


Το "Queen Of My Dreams" κυκλοφόρησε σαν digital single τον Mάιο του 2009 ενώ για τον Νοέμβριο του 2009 ετοιμαζόταν ένα special διπλό άλμπουμ με τίτλο "25" για την επέτειο των 25 χρόνων του γκρουπ με 25 επανεκτελέσεις γνωστών τραγουδιών των ΒΒΒ.


Ο Trevor Oliver Taylor πέθανε 19η Ιανουαρίου 2008 από ανακοπή καρδιάς και ο Andrew Thomas πέθανε στις 21 Ιουλίου 2009 από καρκίνο στο πάγκρεας.
(Μετάφραση από το επίσημο site)

9 Φεβρουαρίου 2011

Alphaville

Οι Alphaville σχηματίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 80 από τους Bernhard Lloyd, Frank Mertens και τον Marian Gold στο Enger της Δ. Γερμανίας. Με το όνομα "Forever Young"  έδωσαν την πρώτη τους συναυλία σε ένα underground club όπου ο Lloyd εργαζόταν ως Dj. Ενάμιση περίπου χρόνο αργότερα (1983) στο Munster της Δ. Γερμανίας, το group να κλείνει συμβόλαιο με την WEA και αλλάζει το όνομά του σε Alphaville (εμπνευσμένο από μία ομώνυμη γερμανική ταινία επιστημονικής φαντασίας του 1965 που παρουσίαζε μία πόλη του μέλλοντος που ελεγχόταν από έναν ισχυρό υπολογιστή).

Το Σεπτέμβριο του 1984 βγαίνει το debut album τους «Forever Young» που περιείχε τις μεγάλες επιτυχίες των singles Big In Japan, Forever Young και Sounds Like A Melody. To album γνώρισε τεράστια παγκόσμια επιτυχία πουλώντας 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα!Το Δεκέμβριο του 1984 ο Frank Mertens εγκατέλειψε το group για να ασχοληθεί με δικό του project (Lonely Boys). Αντικαταστάθηκε από τον Ricky Echolette. 

Έχοντας πλέον δημιουργήσει δικό τους studio στο Βερολίνο οι Alphaville βγάζουν το 2ο album τους «Afternoon In Utopia» (1986) με διαφορετικό ήχο που θύμιζε musical / rock opera, και στη συνέχεια το 1989 το album «The Breathtaking Blue» με παραγωγό το πρώην μέλος των Tangerine Dream, Klaus Schultze. To album αυτό θεωρήθηκε αποτυχία καθώς ήταν αρκετά πειραματικό με στοιχεία jazz, rock n roll, live music, χωρίς καμία εμπορική προοπτική. Η WEA αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε promotion… Το group ασχολήθηκε αργότερα με την ιδέα να ντύσουν μουσικά 9 ταινίες μικρού μήκους που παρουσιάστηκαν στο festival με το όνομα Songlines, και μετά επακολούθησε ένα μικρό διάλειμμα όπου ο Marian ασχολήθηκε με ένα solo project (So Long Celeste). 

Το 1992 εκδόθηκε η συλλογή «First Harvest 1984-1992» που ήταν Best Of με remixes των επιτυχιών τους από τον Bernhard. Το 1994 ακολούθησε το album «Prostitute» το οποίο και αυτό γνώρισε μεγάλη εμπορική αποτυχία. Μετά από περιορισμένα releases (United – Β. Αφρική 1996) οι Alphaville βγάζουν το «Salvation» (1997) όπου επιτυγχάνουν ασυναίσθητα να μιμηθούν την synthpop αφέλεια του Forever Young και να παρουσιάσουν πολύ καλά συναισθηματικά και δυνατά κομμάτια όπως το Guardian Angel και το New Horizons, υπενθυμίζοντας στους fans τους την μουσική τους δυναμική που δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από τα σύγχρονα group του είδους. Πάραυτα, μετά την κυκλοφορία του album λύθηκε η συνεργασία τους με τη WEA. Την ίδια χρονιά ο Ricky Echolette αποφάσισε να εγκαταλείψει την μπάντα.

Στο μεσοδιάστημα οι Alphaville πραγματοποιούν live tours στην Γερμανία και στην Ανατολική Ευρώπη, το Περού, τις ΗΠΑ (Salt Lake City), στην Πορτογαλία κλπ. Highlights ήταν η εμφάνισή τους στο Keil (Γερμανία) μπροστά σε 10.000 κόσμο, στην Πορτογαλία σε 17.000 και στο Szchechin (Πολωνία) σε 300.000 κόσμο!!! 

Το 1999 οι Alphaville εκδίδουν μία συλλογή από 8-CDs με ανέκδοτο υλικό και rare or remixed singles όπου το διανέμουν μόνο από το official website τους (www.alphaville.de). Ένα χρόνο αργότερα βγαίνει το πρώτο live CD τους (Stark Naked and Absolutely Live) και το 2000 ξεκινούν ένα virtual project μέσω Internet όπου παρουσιάζουν 1 νέο track κάθε μήνα με στίχους γραμμένους από τους ίδιους τους fans του group! Τα κομμάτια παρουσιάστηκαν στο CD «Crazy Show» που εκδόθηκε το 2003.


(Μετάφραση από το επίσημο site τους)

1 Φεβρουαρίου 2011

Sandra ... Βιογραφία

Η Sandra Ann Lauer έγινε παγκοσμίως γνωστή το 1985 με το “Maria Magdalena” ενώ μέχρι τότε είχε κάνει κάποια επιτυχία στην ιαπωνία με το συγκρότημα “Arabesque”.

Γεννήθηκε 18 Μαϊου 1962 στο Saarbrucken της Γερμανίας με μητέρα την γερμανίδα Karin και πατέρα τον γαλλικής καταγωγής Robert . Σαν παιδί η Sandra μοιραζόταν το δωμάτιο με τον δύο χρόνια μεγαλύτερο αδερφό της Gaston ενώ στον τοίχο κρέμονταν αφίσες με τους αγαπημένους σταρ της εποχής .

Στην ηλικία των 10 η Sandra άρχισε να παίρνει μαθήματα κιθάρας από τον καθηγητή μουσικής του σχολείου της ο οποίος ζούσε στην ίδια οδό.
Στα 12 της ήξερε σίγουρα πως ήθελε να γίνει τραγουδίστρια .. Σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού εξέπληξε το κοινό καθώς τραγούδησε υπέροχα ένα τραγούδι της Olivia Newton John.
O παραγωγός George Roman την ανακάλυψε και ηχογράφησαν το 1976 το πρώτο single με τίτλο “Andy Mein Freund”.

Το 1979 οι γονείς της υπέγραψαν συμβόλαιο με το οποίο η Sandra θα γινόταν μέλος του γκρουπ Arabesque ως κύρια τραγουδίστρια. Κατά την περίοδο 1979-1985 έκαναν μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία κυκλοφορώντας 15 μεγάλους δίσκους, 30 singles και ένα CD.  Στη Γερμανία πήραν μέρος σε πετυχημένες τηλεοπτικές εκπομπές και αυτό βοήθησε στο να κυκλοφορήσουν και εκεί με επιτυχία  6 μεγάλους δίσκους και 13 singles με δύο από αυτά να γίνονται επιτυχίες σε Disco και ραδιόφωνα (“Ecstasy” , “Time to say Goodbye”). Ειδικά η Sandra ξεχώριζε ανάμεσα στις τρεις με το ωραίο και προχωρημένο ντύσιμο.

Μετά τις Arabesque, ξεκινώντας σόλο καριέρα, η Sandra  κυκλοφόρησε το “Japan ist Weit”  σαν Maxi Single αρχές του 1985. Ήταν η γερμανική έκδοση του “Big In Japan” των Alphaville, με παραγωγό τον φίλο της Michael Cretu ο οποίος τη συνόδευε σε όλη την πορεία της στην Ιαπωνία παίζοντας πλήκτρα.
Ο Cretu αποκόμισε μεγάλη εμπειρία όλα τα χρόνια, αφότου έφυγε από την πατρίδα του τη Ρουμανία και πήγε στη Γερμανία, σαν Arranger και παραγωγός για τους  
Boney M, Peter Kent, Peter Cornelius και πολλούς ακόμα καλλιτέχνες, δημιουργώντας και ένα τέλειο σχήμα γύρω του.



Το καλοκαίρι του 1985 κυκλοφόρησε το Maria Magdalena, η ομαδική δουλειά Cretu , Richard Palmer-James, Armand Volker, Hubert Kemmler, ο οποίος Kemmler είχε την ιδέα να ονομαστεί έτσι το τραγούδι (από τη Βίβλο) και φυσικά να αναλάβει τα φωνητικά σε αυτό και σε άλλα τραγούδια.
Ο δίσκος, ξεκινώντας από την Ελλάδα έγινε τεράστια επιτυχία ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση σε 21 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Την ίδια πορεία διέγραψε και το επόμενο single με τίτλο “In the Heat of the Night” καθώς και το πρώτο άλπουμ με τίτλο “The Long Play”.
Ακολούθησε μια σειρά από τραγούδια και άλμπουμ διαμάντια όπως το “Little Girl”, “Don’t Cry”, “Hi, Hi, Hi”, “Innocent Love”, “Mirrors”, “Secret Land”, “Stop for a Minute”, “Midnight Man”, «Heaven Can Wait”, “Hiroshima” και άλλα πολλά όλη τη διάρκεια των 80’s  και 90’s.
Το 1987 πήρε μέρος στην γερμανική αστυνομική σειρά “Tatort”, ξεκίνησε τις συναυλίες και τις ζωντανές εμφανίσεις σε δεκάδες εκπομπές σε όλο τον κόσμο.
Στο μεταξύ τον Ιανουάριο του 1988 παντρεύεται με τον Michael Cretu και μετακομίζει όλο το δημιουργικό team στο ιδιόκτητο στούντιο στην Ίμπιζα..

Το 1995 η Sandra και ο Cretu αποκτούν δίδυμα, τον Sebastian και τη Nikita.
Λίγο πριν τη γέννηση τραγουδάει το single  Wont Run Away μέσα από το 9ο άλμπουμ με τίτλο “Fading Shades” και συμμετέχει επίσης με τη φωνή της στο άλμπουμ των Enigma με τίτλο “Enigma 3” (όπως και στα προηγούμενα δύο ) .

Συνεργάστηκε με τον DJ Bobo στο “Secrets of Love” πιάνοντας πρώτες θέσεις σε πολλά charts.  
Κατά τη διάρκεια των χρόνων θέση του Cretu στην παραγωγή παίρνει σιγά σιγά ο Jens Gad (καθώς ο πρώτος είναι απασχολημένος με το project Enigma) και κυκλοφορούν μαζί μια σειρά από άλμπουμ και singles.


Σήμερα, και ενώ έχει χωρίσει με τον Cretu ,  βλέπουμε μια προσπάθεια να παραμείνει στην επικαιρότητα με το στυλ των τραγουδιών της να είναι όπως επιτάσσουν οι “εμπορικοί καιροί”  κάνοντας και κάποια αξιόλογα ντουέτα όπως αυτό με τον Thomas Anders .

Όπως και να έχει, η ιδιαίτερη φωνή και το ύφος της Sandra μας συντροφεύουν από τότε και θα το κάνουν όπως φαίνεται για πάντα.

Ευχαριστούμε Sandra Ann… 

30 Ιανουαρίου 2011

C C Catch - ''Catch''...The success!

  Εχει ιδιαιτερη αδυναμια στις γατες,ασχολειται με το κολυμπι στον ελευθερο της χρονο και δυο απο τους αγαπημενους της καλλιτεχνες ειναι η Tina Turner και ο David Bowie! H μεγαλυτερη,ομως,αγαπη της ειναι η μουσικη!
Η Caroline Catherina Muller γεννηθηκε στο Οss της Ολλανδιας στις 31 Ιουλιου του 1964.Τοσο η Caroline οσο και οι γονεις της αναγνωρισαν το ταλεντο της ιδιας στο τραγουδι. Μαλιστα,ο πατερας της ξεκινησε να την υποστηριζει οταν ηταν ακομα πολυ μικρη και συνεχιζει ακομα και τωρα να διαδραματιζει καιριο ρολο στην επιτυχημενη πορεια της καριερας της. Το ονειρο της;Ηταν βεβαιως να γινει ''διασημη τραγουδιστρια'',ονειρο το οποιο δεν αργησε να πραγματοποιηθει...
  Τα πρωτα της βηματα επαιξαν καθοριστικο ρολο για τη μετεπειτα πορεια της καριερας της. Για αρκετο διαστημα συμμετειχε σε διαγωνισμους ταλεντων,ομως,το 1980 ενταχθηκε στο συγκροτημα ''Optimal'',το οποιο πλαισιωναν τεσσερα κοριτσια .Η Caroline παρεμεινε στο συγκροτημα περιπου τρια χρονια.Στο διαστημα αυτο κυκλοφορησαν δυο singles,το 1984 το ''Er war magnetisch'' και το "Kimi Gasuki" και το 1985 το ''The Goodbye''.

H μεγαλυτερη,ομως,ευκαιρια για την ''Caro''παρουσιαστηκε το 1985. Το συγκροτημα ''Optimal'' ελαβε μερος σε καποιο διαγωνισμο.Αναμεσα σε εκεινους που παρακολουθουσαν το show βρισκοταν και το ατομο,το οποιο θα αλλαζε αποφασιστικα την τυχη της καριερας της! Ο Dieter Bohlen,γνωστος απο τους αγαπημενους σε ολους Modern Talking, Γερμανος συνθέτης, τραγουδιστης αλλα και στιχουργος,εντυπωσιαστηκε απο την πρωτη στιγμη που ακουσε την Caro! Το πρωτο σπουδαιο βημα ειχε ηδη επιτευχθει...Ο Bohlen προσκαλεσε την Caro στο στουντιο του,οπου η ιδια υπεγραψε αμεσως[το ιδιο κιολας βραδυ!]συμβολαιο!
  Eτσι,λοιπον,ξεκινησε η solo καριερα της...Το ονομα της;C.C.Catch! Προηλθε απο τα δυο C του ονοματος της,Caroline και Catherina καθως και τη λεξη ''Catch'',λεξη που ταιριαζε απολυτα με τα δυο C! To 1985 και συγκεκριμενα την ημερα των γενεθλιων της,η C.C.Catch κυκλοφορησε το πρωτο της single με τιτλο ''I can lose my heart tonight'' (τραγούδι που προορίζονταν για τους Modern Talking αρχικά) .Το τραγουδι αυτο σημειωσε επιτυχια μεσα σε διαστημα μιας μονο ημερας και συμπεριληφθηκε στο Top 10 πολλων ευρωπαικων χωρων! Το 1986 ακολουθησε η δευτερη μεγαλη επιτυχια! Το single ''Cause you are young''κυκλοφορησε στις αρχες του ετους,ενω την ανοιξη,το πρωτο της album με τιτλο ''Catch the Catch''βρισκοταν ηδη στα χερια των θαυμαστων της σε ολοκληρη την Ευρωπη! Ακολούθησαν πολλά ακόμα singles με μεγάλη επιυχία όπως τα "Strangers by Night" "Are you Man Enough" "Heartbreak Hotel" "Soul Survivor" πάντα με την υπογραφή του Dieter Bohlen..
  Το 1989 ηταν καπως ιδιαιτερη χρονια...Η Caroline και ο Bohlen σταματησαν τη συνεργασια τους και η ιδια εφυγε απο τη Γερμανια με προορισμο την Αγγλια. Μαλιστα,τη χρονια αυτη υπηρξε δικαστικη υποθεση αναμεσα στους δυο που αφορουσε το ονομα C.C.Catch,για το οποιο ηταν υπευθυνος ο Bohlen.Τελικα,η Caro κρατησε το ονομα αυτο υστερα απο μια οικονομικη συμφωνια μαζι του.

Στη συνεχεια συναντησε τον Simon Napier Bell,πρωην manager των Wham. Στα τελη του '89 κυκλοφορησε το νεο της album με τιτλο ''Hear what I say'',την παραγωγη του οποιου ειχαν αναλαβει σπουδαια προσωπα της μουσικης σκηνης οπως ο Andy Taylor και ο Dave Clayton.Η Caroline ενιωσε ιδιαιτερα χαρουμενη με τη δημιουργια του album αυτου οχι μονο λογω της συμμετοχης πολυ σημαντικων ανθρωπων της παγκοσμιας μουσικης,αλλα κι επειδη η ιδια εγραψε επτα τραγουδια!
  Για ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα,η Caroline εκανε ενα διαλειμμα απο τη μουσικη.Το διαστημα αυτο παρεμεινε στο Λονδινο.Η επιστροφη της στα μουσικα δρωμενα εγινε το 1998,ενω τα τελη του ιδιου ετους γυρισε στη Γερμανια.Το 2003 εκανε καποιες συναυλιες στην Αμερικη ως support artist των Modern Talking.Tην ιδια χρονια κυκλοφορησε ενα ακομη single,το ''Shake your head''.
  Aκομα και σημερα η Caroline εχει φανατικο κοινο και ενας ιδιαιτερα μεγαλος αριθμος αυτου προερχεται απο τη Γερμανια,τη Ρωσια, την Ελλάδα και την Ισπανια.Η πανεμορφη τραγουδιστρια συνεχιζει την επιτυχημενη καριερα της εχοντας εξασφαλισει την υποστηριξη του κοσμου ηδη απο τη φημισμενη δεκαετια του '80...

28 Ιανουαρίου 2011

Gazebo:Ακατανοητα σταθερη,αγαπημενη,μοναδικη αξια...

  Δε θεωρειται απλως ως εκπροσωπος της Italo Disco...Ειναι απο τους καλυτερους τραγουδιστες της αξεχαστης δεκαετιας μας...Και οχι αδικα...Ο ρομαντικος τονος των ''αριστουργηματων'' του μας ταξιδευουν γλυκα στον εκπληκτικο κοσμο των '80's...Πραγματικο ονομα του Ιταλου τραγουδιστη;Paul Mazzolini.Γεννηθηκε στη Βηρυτο,την πρωτευουσα του Λιβανου,στις 18 Φεβρουαριου του 1960.Λογω της δουλειας του  πατερα του Fransesco,ειχε την ευκαιρια να ταξιδευει σε ολο τον κοσμο απο μικρη ηλικια και ταυτοχρονα να γνωριζει νεους πολιτισμους.Το χαρισμα,ομως,στη μουσικη το κληρονομησε απο τη μητερα του Sonia,η οποια ηταν επισης τραγουδιστρια....

  Ο Paul,λοιπον,εχοντας λαβει τις απαραιτητες μουσικες επιρροες της μητερας του,ξεκινησε να ασχολειται με τη μουσικη εκφραζοντας ιδιαιτερο ενδιαφερον.Το 1983 κυκλοφορησε το πρωτο του album με τιτλο ''Gazebo''.Το album αυτο περιεχει τη μεγαλυτερη επιτυχια για τον ιδιο και ενα απο τα πιο μελωδικα τραγουδια της Italo Disco.To ''Ι Like Chopin''καταφερε να φτασει στην πρωτη θεση των charts πολλων χωρων οπως Γερμανια,Ισπανια,Γαλλια,Ιταλια,Αυστρια,Δανια,Φιλανδια,Βελγιο,Τουρκια κ.α.!Την ιδια χρονια κερδισε το βραβειο ''Τop European Chart Act''!
  Κι αυτο ηταν μονο η αρχη...Οι επιτυχιες για τον Paul διαδεχονταν η μια την αλλη...  Love In Your Eyes, Masterpiece... Την επομενη χρονια,το 1984,ειχε ηδη ετοιμασει το δευτερο album του με τιτλο ''Telephone Mama'',album το οποιο ηταν τελειως διαφορετικο απο το προηγουμενο,οπως υποστηριζει ο ιδιος.Το 1985 ηταν η σειρα μιας ακομη αγαπημενης κυκλοφοριας...Εκεινης του ''Lunatic''...Bρισκοταν στο Top 20 σε ολοκληρη την Ευρωπη!

Για δυο συνεχομενα χρονια το ψευδωνυμο του Paul ''Gazebo'' ''θεριζε'' τα charts ολων των ευρωπαικων χωρων!!Οι επιτυχιες δε σταματησαν εδω...Το 1989 το ''Sweet Life'',album το οποιο εγραψε ο ιδιος,αποτελεσε μια απο τις πιο δημιουργικες περιοδους στη ζωη του!Για ποιο λογο;Ηταν ο δημιουργος ενος ακομα ''διαμαντιου''!Εγραψε το ''Dolce Vita'' του Ryan Paris,τραγουδι το οποιο, το 1983 γνωρισε τεραστια επιτυχια παγκοσμιως!
  Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι ο Gazebo εχει πολλους θαυμαστες στην Ελλαδα!Εχει αποδειξει αμετρητες φορες οτι σεβεται και αγαπαει τον κοσμο της χωρας μας,γι'αυτο και μας επισκεπτεται συχνα και μαλιστα δειχνει ιδιαιτερη προτιμηση για τις διακοπες του για τα ελληνικα νησια!Για ακομα μια φορα,λοιπον,ο αγαπημενος μας τραγουδιστης θα βρισκεται στη χωρα μας στις 19 αλλα και στις 20 Φεβρουαριου!Στις 19 Φεβρουαριου θα λαβει μερος ως special guest στα πλαισια του Φεστιβαλ Cult Ελληνικου Κινηματογραφου στην Αθηνα,ενω στις 20 Φεβρουαριου θα επισκεπτει τη'' Discoteque Jacky O'' στην Πατρα για μια μοναδικη βραδια!
  Θα ειμαστε ολοι εκει!!!

27 Ιανουαρίου 2011

Aldo Martinelli "Ο πρίγκηπας της Italo"

Ο Aldo Martinelli, είναι εκτός των άλλων τραγουδιστής, συνθέτης, κιμπορντίστας,  μουσικός παραγωγός, προγραμματιστής, καθηγητής σε σχολείο... !!!


Με δίπλωμα στο pianoforte (εκκλησιαστικό όργανο με πλήκτρα και pedal) στο Conservatorio di Alessandria,    δημιούργησε τον δικό του χαρακτηριστικό "οπερετικό" ήχο με επιρροές από μεγάλους κλασσικούς μέχρι και τον συμπατριώτη του Ennio Morricone, έκανε σημαντικές δισκογραφικές επιτυχίες και πούλησε πάνω από 4 εκατομμύρια δίσκους.


 Το "Comanchero" (Moon Ray), τα "Cenerentola", "Voice in the night", "Revolution", "Orient-express" (Martinelli),  το "Take a chance" ( Bizzy & co), και το "Under the ice" (Topo & Roby) είναι οι πιο γνωστές του επιτυχίες σε ευρώπη, ασία και αμερική, πάντα με την Simona Zanini στο πλευρό του (φωνή και στίχοι), τραγούδια με τεράστια απήχηση, που χορεύονταν στις Disco και ακούγονταν στα ραδιόφωνα.


Μέλος και άλλων συγκροτημάτων όπως Doctor's cat ("Feel the Drive"), Radiorama ("Chance to Desire"), Barbie ("Barraba"), Cat Gang ("Locomotive Breath"  - διασκευή στο κλασσικό rock τραγούδι των Jethro Tull), Ben Bruce ("Eye to Eye"),εκτός των άλλων συμμετείχε και σε μουσικές εκπομπές με μεγάλη επιτυχία όπως η  "Discoring" και "Festivalbar" σε γαλλία και γερμανία.
Σήμερα μοιράζει το χρόνο σε νέες εναλλακτικές μουσικές αναζητήσεις και στα  προγράμματα μουσικής επιμόρφωσης του σχολείου του. 


Ευχαριστούμε Mr Aldo !!!!

P.Lion:Το...ΛΙΟΝΤΑΡΙ της Ιtalo Disco!

  Γεννηθηκε στις 29 Ιουνιου του 1959 στο Alzano Lombardo,περιοχη της βορειοδυτικης Ιταλιας,στην περιφερεια της Λομβαρδιας.Προκειται για τον P.Lion,το πραγματικο ονομα του οποιου ειναι Pietro Paolo Pelandi.Ξεκινησε να παιζει πιανο και παραλληλα να γραφει μουσικη απο πολυ μικρη ηλικια.Ο ιδιος θεωρει τον εαυτο του ''ονειροπολο'',ενω χαρακτηριζει τη μουσικη του ''ρομαντικη''...Το ονομα του P.Lion αποτελεσε εμπνευση μεσω της οικογενειας του,καθως το λιονταρι ειναι το συμβολο της αλλα και των τριων P που προερχονται απο τα αρχικα του ονοματος του.
  Η πρωτη κυκλοφορια του Paolo;Σαφως μια απο τις μεγαλυτερες επιτυχιες της Italo Disco!Το ''Happy Children'',τραγουδι το οποιο σημειωσε ιδιαιτερα σημαντικη επιτυχια σε ολη την Ευρωπη και μαλιστα τη μεγαλυτερη στη Γαλλια μαζι με το single ''Dream''!To τραγουδι με τιτλο ''Χαρουμενα Παιδια''βρισκοταν στην κορυφη των charts στην Ευρωπη για δυο ολοκληρα χρονια!!Τοσο το 1984 οσο και το 1985!Και βεβαια,ολοι εχουμε σιγοτραγουδησει τους νοσταλγικους στιχους του,στιχους που δεν προκειται να ξεχασουμε ποτε!
                               ''Υοu are the children...your life will be very hard...
                               ''You are the children...you're singin'every day...''
  Παραγωγος του πρωτου single ''Happy Children'',o Davide Zambelli,o ιδιος παραγωγος των Scotch[Manlio Cangelli,Vince Lancini,Fabio Margutti και Franz Rome].Επειτα,ο ιδιος ηταν παραγωγος των τραγουδιων του ''Believe Me'' και ''Under The Moon'',ενω στη δημιουργια του πρωτου του album με τιτλο ''Springtime''συνεργαστηκε με μερικους απο τους καλυτερους μουσικους στην Ιταλια τον Paolo Costa,τον Max Costa κ.α.
  Οπως ο ιδιος αναφερει,θεωρει τον Gazebo ως αγαπημενο του τραγουδιστη της Italo Disco,με τον οποιο μαλιστα διατηρει ακομη και σημερα φιλικη σχεση.Χαρακτηριζει την εποχη που η Ιtalo Disco σημειωνε τεραστια επιτυχια σε ολοκληρη την Ευρωπη ως εποχη των ''πειραματων''!Υποστηριζει πως η Ιtalo της δεκαετιας του '80 αποτελουνταν απο ''τραγουδια με ρυθμο'',γεγονος,δυστυχως,το οποιο δεν παρατηρειται τοσο ευκολα στη συγχρονη εποχη...Το ονειρο του,οπως επισημαινει,ειναι να γραψει μουσικη για ταινιες!
  Για ολους τους λατρεις της Italo Disco,το ονομα του P.Lion αποτελει αναμφιβολα απο τα πιο αγαπημενα της δεκαετιας του '80 οχι μονο λογω της φωνης του και των ρυθμικων τραγουδιων του,αλλα και της ιδιαιτερης επικοινωνιας του με τον κοσμο!
                 ''Children power will win...I am sure''
Albums:
 1.Springtime 1984
 2.A step in the right way 1995
Singles:
 1.Happy Children 1984
 2.Dream 1984
 3.Reggae Radio 1984
 4.Believe Me 1985
 5.Under The Moon 1986
 6.You'll Never Break My Heart 1987
 7.Burn in his hand 1991

26 Ιανουαρίου 2011

Ken Laszlo:Μια μελωδική φωνή...Πολλά ψευδώνυμα!

  Αποτελει μια απο τις πιο χαρακτηριστικες ,αγαπημενες φωνες της Italo Disco!O λογος για τον Κen Laszlo του οποιου το πραγματικο ονομα ειναι Gianni Laszlo Coraini.Ξεκινησε τα πρωτα μουσικα βηματα του οταν ηταν μολις 15 χρονων,παιζοντας μουσικη αλλα και τραγουδωντας σε διαφορες Disco και Club.Το ονομα με το οποιο κυριαρχησε στην Italo Disco ηταν Ken Laszlo.Ομως,χρησιμοποιησε ορισμενα ψευδωνυμα κατα τη διαρκεια της πολυχρονης πορειας του στη μουσικη σκηνη οπως Ric Fellini,Riky Maltese,DJ NRG κ.α.
  Αρχικα,ιδιαιτερα σπουδαιο ρολο διαδραματισε η παρουσια του Gianni Coraini στη δημιουργια ενος γκρουπ,το οποιο ονομαζοταν ''The young people of Mantova''.Οπως ο ιδιος αναφερει,αισθανθηκε πολυ τυχερος καθως η συμμετοχη του στο γκρουπ αυτο αποτελεσε την καιρια ευκαιρια,ευκαιρια την οποια βεβαια αρπαξε απο την πρωτη στιγμη!
  Στη συνεχεια,η ''Scorpio Music'',μια απο τις πιο γνωστες γαλλικες δισκογραφικες εταιρειες,επελεξε τον Gianni και το αποτελεσμα ηταν απλως μοναδικο!Οπως ο ιδιος επισημαινει''Η περιπετεια ειχε ηδη ξεκινησει''!Η πρωτη μεγαλη επιτυχια του Ken Laszlo ηρθε για εκεινον το 1984...Το ''Hey Hey Guy'' ηταν ηδη ετοιμο...Λιγο αργοτερα,ενω βρισκοταν στο Παρισι οπου ενιωθε πλεον σαν ενας ''μικρος πριγκιπας'', τραγουδησε τη δευτερη συνεχομενη επιτυχια του με τιτλο ''Tonight''.Ακολουθησαν κι αλλα ''διαμαντακια''για την Italo Disco οπως το ''Don't Cry'',το ''Glasses Man'',''1,2,3,4,5,6,7,8''κ.α.Το 1986 ισως ηταν η καλυτερη χρονια για εκεινον...Το ονομα του συμπεριληφθηκε στο βιβλιο ''TOP D'OR'',μαζι με τον Sting και τη Madonna!Ο λογος;Οι πολλες χιλιαδες πωλησεις του single ''Ηey Hey Guy''αλλα και του αμεσως επομενου ''Τonight''σε διαστημα ενος μολις ετους!Μετα τη Γαλλια ακολουθησαν πολλοι προορισμοι,το Μεξικο,η Βενεζουελα,η Βραζιλια,η Γερμανια,η Ισπανια και η Ρωσια...Πιο προσφατες κυκλοφοριες του Κen Laszlo ειναι το album του με τιτλο ''Future is now''[2007]καθως και το αγαπημενο single ''Dancing together''[2009],οπου διατηρει το στυλ της Italo Disco,στυλ το οποιο τον ειχε απογειωσει καθ'ολη τη διαρκεια της δεκαετιας του '80 και του '90!