* Studio Enigma. The Classic 80's Italo Disco/Euro Disco/Synth Pop Web Radio *

20 Σεπτεμβρίου 2018

Thomas Bainas - Εκείνο μόνο μη μου πεις (demo 2001)




Μουσική - Στίχοι - Φωνή - Κιθάρα - Πλήκτρα: Thomas Bainas (ηχογράφηση με ένα 4-κάναλο κασετόφωνο tascam και Shure μικρόφωνο. Το τραγούδι γράφτηκε σε μια ερημική όχθη στο Καστελόριζο, στην αγκαλιά του Αιγαίου, ένα ανοιξιάτικο απόγευμα του 2000 και ηχογραφήθηκε το 2001).



(Support the artist and buy the song sending mail to thomasbainas@yahoo.gr)
 

(Buy the song sending mail to thomasbainas@yahoo.gr)


"Αν το θέλεις θα 'ρθω στ' όνειρό σου μια βραδυά
να σου φέρω δώρα απ' του αιγαίου τα νησιά 
μ' αν ξυπνήσεις πια και δεις πως είμαι μακρυά
ζήτα το και θα 'ρθω, ναι κοντά σου αληθινά.

Κι όταν μέσ' στ' αστέρια ορκιζόμαστε ξανά
ο ουρανός θα βλέπει και θα κλαίει σιωπηλά
κ' η βροχή θα πέφτει μέσ' στα κόκκινα μαλλιά
πεταλούδα ολόδροση στου κάμπου τα σπαρτά.

Μίλα μου για κείνα που περάσανε με μιας 
για τα χίλια όνειρα στον πάτο της καρδιάς
ένα μόνο μη μου πεις πως πια δεν μ' αγαπάς
εκείνο μόνο μη μου πεις πως πια δεν μ' αγαπάς.."





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου