Studio Enigma (80's ItaloDisco) | Θαλασσογραφία (Έντ/Ροκ/Ποπ) | Vinyls Live (Classics Oldies)

29 Ιουνίου 2012

Επιτέλους το Ρέθυμνο έχει καράβι !!!


Έφτασε στη μαρίνα του Ρέθύμνου το πλοίο ΕΛΛΗ Τ της Cretan Lines, το οποίο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από εκατοντάδες ρεθυμνιώτες που από το πρωί περίμεναν με ανυπομονησία να το δουν από κοντά!
Στο πλοίο επέβαιναν ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Νικολούδης και μέλη της διοίκησης που τις τελευταίες ημέρες βρίσκονταν στον Πειραιά και διευθετούσαν τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν την έλευση του πλοίου.
Η ατμόσφαιρα που επικρατεί στη μαρίνα είναι πανηγυρική, ενώ οι ρεθυμνιώτες ενθουσιασμένοι εισέρχονται στο πλοίο, προκειμένου να περιηγηθούν στους χώρους του.
Η επίσημη τελετή υποδοχής θα πραγματοποιηθεί στις 8 το βράδυ, όπως την έχει προγραμματίσει η συντονιστική επιτροπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου